آدرس ایمیل
info@ShiraziWeb.ir
موبایل
09353080064

سوالات متداول

سوالات متداول که در ادامه به آن می‌پردازیم، شامل سوال‌های کاربران است که سعی بر آن داشتیم تا مرجعی کامل و قابل دسترس را برای شما فراهم کنیم. این سوالات در زمینه‌های دامنه، هاست، طراحی سایت، تبلیغات آنلاین، سئو و بهینه سازی و … هستند.

به اشتراک بگذارید

Share on whatsapp
واتس اپ
Share on telegram
تلگرام
Share on email
ایمیل
Share on print
پرینت

جهت راه‌اندازی یک وب‌سایت، اولین قدم، ثبت دامنه و خریداری سرویس میزبانی وب است. برای ثبت دامنه و خریداری هاست، باید از صفحه http://cp.armanic.com/ اقدام به خرید کنید.

در صورتی که می‌خواهید دامنه .ir خریداری کنید، باید حتما از سایت www.nic.ir شناسه خود را ثبت کرده باشید.

در صورتی که بخواهید برای سایت خود، تبلیغات گوگل را فعال کنید، باید دامنه انتخابی شما .com باشد.

برای سهولت در انجام این کار می‌توانید با همکاران واحد پشتیبانی تماس حاصل کنید.

برای شروع کسب‌و‌کار به شما توصیه می‌کنیم از هاست‌های اشتراکی استفاده کنید و این سرویس‌ها بسیار مقرون به صرفه هستند. در صورتی که اطلاعات سایت شما افزایش یافت، می‌توانید اطلاعات خود را از هاست اشتراکی به سرور منتقل کنید.

پس از تحویل پروژه و آپلود سایت روی هاست کارفرما، سایت شما دارای ۱ ماه پشتیبانی رایگان است. ما در این مدت موظف هستیم تا تمامی موارد فنی سایت را برطرف کنیم. تغییرات گرافیکی و اضافه شدن امکانات به سایت، شامل این پشتیبانی نمی‌باشند و باید برآورد مبلغ انجام گردد. پس از اتمام ۱ ماه پشتیبانی رایگان، با پرداخت ۲۰% از مبلغ قرارداد، پشتیبانی شما به مدت ۱ ماه تمدید می‌گردد.

در صورتی که ایمیل های دریافت‌شده بابت مسائل هاست و دامنه باشد، تیم پشتیبانی شیرازی وب موظف به پاسخگویی در کمتر از ۲۴ ساعت است. در صورتی که موردی وجود داشته باشد که نیاز به بررسی بیشتر و پیگیری با دیتاسنتر لازم باشد، این تاخیر در پاسخگویی را به اطلاع شما خواهیم رساند.

ایمیل های فنی و پشتیبانی سایت به علت اینکه توسط تیم فنی انجام می‌شود و نیاز به تمرکز و دقت بالا دارد، زمان آن بسته به نوع درخواست، متفاوت است که پس از برآورد، زمان پاسخگویی و انجام کار از طریق ایمیل اعلام می‌شود.

علت تاخیر در پاسخگویی به ایمیل های طراحی سایت، این است که مواردی که از سمت شما عزیزان اعلام می‌شود، باید با دقت فراوان توسط تیم پشتیبانی، تحلیل و بررسی شده و در صورت نیاز، به بخش فنی (برنامه‌نویسی) ارجاع داده شود که پس از ارجاع به این بخش، در صف کارهای برنامه‌نویس قرار خواهد گرفت. اگر نیاز به رفع مشکل باشد، موارد توسط برنامه‌نویس سایت شما، تحلیل و دیباگ (رفع مشکلات) انجام می‌شود. سپس مجدد به بخش پشتیبانی ارجاع داده می‌شود، پس از آن همکاران پشتیبانی، مجدد تمامی موارد را بررسی خواهند کرد تا از به درستی انجام شدن تمام موارد اطمینان پیدا کنند. سپس اقدام به پاسخ دادن به ایمیل شما خواهند کرد.

با توجه به اینکه مشکلاتی که در سایت به وجود می‌آیند، تیم فنی و برنامه‌نویسی نیاز به تحلیل و بررسی دارند و ارسال ایمیل، این امکان و زمان مناسب را فراهم می‌آورد تا درخواست شما با دقت بیشتر و نتیجه مطلوب‌تری انجام گردد.

خیر طراحی سایت فقط بخشی از فعالیت شیرازی وب می‌باشد. ما از ابتدای پروژه یعنی شروع کسب‌وکار و برگزاری جلسات مشاوره در کنار شما هستیم و می‌توانیم ایده‌‌های شما را کامل کنیم.
پس از تحویل پروژه که اولین قدم برای کسب‌و‌کار اینترنتی است، ما در زمینه تبلیغات آنلاین و بازاریابی نیز در کنار شما هستیم و خدمات بروز را ارائه می‌دهیم. این خدمات شامل تبلیغات گوگل، سئو و بهینه سازی سایت، ریپورتاژ خبری و … می‌شوند.

بله پس از اینکه ما پروژه را تحویل می‌دهیم، مدیر سایت را به آموزش نحوه کار کردن با سایت دعوت می‌کنیم.

زمان پیاده‌سازی پروژه‌ها کاملا بستگی به نیازهای کارفرما دارد که این زمان در تمامی پروژه ها متفاوت است. پس از سفارش نیازها تیم شیرازی وب زمان مورد نیاز را محاسبه و اعلام می کند.

زمان عقد قرارداد، از اینکه شیرازی وب را به عنوان پیمانکار و مجری پروژه خود انتخاب کرده‌اند، تشکر و قدردانی به عمل آمده است. در این قرارداد، شماره موبایل به همراه آدرس ایمیل مدیریت اعلام شده است تا دوستان بتوانند در صورت نیاز با ایشان در ارتباط باشند.